Müncheni Sörgyári munkáról infórmáció XIX kerület

Müncheni Sörgyári munkáról infórmáció XIX kerület

ÜDv Mindenkinek ! Megjelent Márc.15-én egy hírdetés hogy müncheni sörgyárba keresnek betanított munkásokat. Küldtem egy emailt a megadott email címre, amire kaptam is egy doksit. Szeretném megkérdezni, hogy valaki a 10.000 Ft-ot már befizette a számlaszámra? Meg valóban létezik ott gyár? 12 embert írtak hogy szükság van, ez is fura kissé! kinek milyen infói vannak, valós munka lesz tuti? számot próbáltam hívni de mindig ki van kapcsolva. Somodi Lajosról tud valaki valamit? céget nem adott meg azért aggodalomra ad okot, magánemberként végzi, mert elég nagy kapcsolati rendszer kell hogy valaki így tudjon toborozni embert főleg egy ilyen nagy mültú gyárnak? bárkinek bármilyen megbízató infója van kérem jelezzen, filózok én is a jelentkezésen. email: ÜDv Mindenkinek ! Megjelent Márc.15-én egy hírdetés hogy müncheni sörgyárba keresnek betanított munkásokat. Küldtem egy emailt a megadott email címre, amire kaptam is egy doksit. Szeretném megkérdezni, hogy valaki a 10.000 Ft-ot már befizette a számlaszámra? Meg valóban létezik ott gyár? 12 embert írtak hogy szükság van, ez is fura kissé! kinek milyen infói vannak, valós munka lesz tuti? számot próbáltam hívni de mindig ki van kapcsolva. Somodi Lajosról tud valaki valamit? céget nem adott meg azért aggodalomra ad okot, magánemberként végzi, mert elég nagy kapcsolati rendszer kell hogy valaki így tudjon toborozni embert főleg egy ilyen nagy mültú gyárnak? bárkinek bármilyen megbízató infója van kérem jelezzen, filózok én is a jelentkezésen. email: djatkovszki83@citromail.hu Várom bárki információját ! Várom bárki információját !

Wednesday, March 17, 2010 5:02:43 PM - Link

Click here to unsubscribe from Külföldi munka - külföldi állás kereső - állásajánlatok . Sent using Reblinks.